سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به شخصی مسأله ای بیاموزد، مالکش می گردد . گفته شد : آیا وی را خرید و فروش هم می کند؟ فرمود : نه، بلکه امر و نهیش می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

هیئت آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم شهربافق


همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)

برگزاری مراسم احیاء شب بیست ویک ماه مبارک رمضان در جوار امامزاده عبدا.. (ع) بافق
در شب شهادت مولی الموحدین علی (ع)، مردم شهرستان بافق با حضور در حرم حضرت عبدال..بن موسی الکاظم (ع)، ضمن عرض تسلیت به محضر آن حضرت، مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان را برگزار نمودند.
در این مراسم معنوی علاوه برصحن محل برگزاری مراسم، گلزار شهدا و رواق های حرم مطهر پذیرای جمعیت مشتاقی بود که برای عرض بندگی به درگاه خالق یکتا به مناجات و راز و نیاز با معبود مشغول بودند. مراسم با تلاوت آیات قرآن کریم شروع، و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط مداح اهل البیت آقای ناظم  دنبال شد.

در این مراسم معنوی حجت السلام والمسلمین «سید محمد صالح میرغنی زاده » به اعمال شب 21 ماه رمضان اشاره نموده و افزود خداوند تبارک و تعالى با نزول سوره اى خاص، شب قدر را به مردم معرفى فرموده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به احادیثی از ائمه معصومین در رابطه با این شب اشاره نمود

آیین قرآن بر سر گرفتن نیز در این مراسم توسط حجت‌الاسلام و المسلمین میرغنی زاده برگزار شد و حاضران ،معصومین (ع) را برای آمرزش گناهان شفیع خود قرار دادند.

در پایان مراسم هیات عزاداری شهرستان بافق با حضور در صحن آستان امامزاده عبدا.. (ع) بافق به عزاداری ونوحه سرائی پرداختند.



پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 90/5/31::: ساعت 11:0 صبح


در لیالی قدر

مراسم احیای نخستین شب قدر در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدا.. بن موسی الکاظم (ع) بافق برگزار شد.

هزاران نفر از مردم شهرستان شهید پرور بافق و زائران بارگاه حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) ، در شب نوزدهم ماه ‌مبارک رمضان ‌با حضور در مراسم احیای شب قدر در حرم ملکوتی عبدالله بن موسی الکاظم (ع) و نیایش به درگاه خداوند یگانه بی‌همتا در محضرحضرت حق عرض بندگی و طلب آمرزش گناهان خود کردند.
جمع کثیری از مردم مؤمن و ولایی این شهرستان به همراه زائران و مجاوران حرم مطهر، گلواژه ­های جوشن کبیر را در کنار گلزار شهدای این آستان زمزمه کردند و همصدا با نوای گرم کربلائی محمد رضا ناظم، ندای "­الغوث، العوث خلّصنا من النّار یارب" سردادند.
در این مراسم، حجت السلام والمسلمین «حاج سید جواد میرغنی زاده » به گوشه ای از فضایل مولای متقیان علی(ع)،اشاره نمود و ‌بر لزوم توجه به شب های قدر به عنوان شب های رقم زننده تقدیر و سرنوشت انسان­ ها در تمام طول سال تأکید کرد و دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) را مهم ترین دعا در این شب­ها دانست.
دربخش های پایانی این مراسم، آیین برسر گرفتن قرآن برای استجابت دعا، شفاعت در بخشش گناهان و طلب حسن عاقبت به خیری توسط امام جماعت آستان مقدس امامزاده عبدا..(ع) بافق برگزار شد.



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 90/5/29::: ساعت 10:0 صبح


بمناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) آستان مقدس حضرت امامزاده عبدا.. بن موسی الکاظم (ع) بافق غرق در نور وشعف وشادی بود.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدا.. (ع) بافق ،بمناسبت ولادت با سعادت کریم اهل البیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشنی روز سه شنبه 25 مردادماه سال 1390در آستان امامزاده عبدا.. (ع) بافق و با حضور پروشور مردم ولائی شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم حجت السلام «میرغنی زاده» به مولود با برکت ماه رمضان اشاره نمود وافزود امام حسن(ع) چشمه ای جوشان و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به به بخشش این امام همام اشاره نمود وگفت امام حسن(ع) نه تنها از نظر علم، تقوی، زهد و عبادت مقامی برگزیده و ممتاز داشت، بلکه از لحاظ بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان و درماندگان نیز در زمان خود زبانزد خاص و عام بود.

«میرغنی زاده» کینه والقاب آن حضرت را نام برد و گفت : کنیه امام حسن(ع) ابومحمد بود و این کنیه را پیامبر تعیین فرموده بودندو مشهورترین القاب آن حضرت را تقی، زَکی و سِبط ذکر کرده اند که هرکدام نشان از ویژگی های اخلاقی و صفات نیک امام مجتبی(ع) را دارد.

مداحی برادر آقای «محمد رضا ناظم » و پذیرائی از شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.



پایگاه خبری هیات ::: چهارشنبه 90/5/26::: ساعت 8:39 صبح


آغاز عملیات خاکبرداری فاز یک از طرح توسعه ضلع غربی امامزاده عبدا.. (ع) بافق

با اخذ مجوز های لازم عملیات خاکبرداری طرح فاز یک از طرح توسعه ضلع غربی(صحن شهدای) امامزاده عبدا... (ع) بافق آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدا.. (ع) بافق ، «اصغر فتاحی» مدیر داخلی امامزاده عبدا.. (ع) بافق با خبر آغاز خاکبرداری وساخت مجدد فاز یک طرح توسعه ضلع غربی امامزاده عبدا.. (ع) بافق افزود این طرح به مساحت بیش از 1250 متر مربع و با عمق بیش از 6 متر خاکبرداری می شود.

وی برای انجام خاکبرداری این قسمت از طرح توسعه گفت : بیش از 7500 متر مکعب خاکبرداری این طرح با یک دستگاه بیل مکانیکی و چهار کامیون حمل خاک توسط بخش خصوصی انجام می گیرد.

مدیر داخلی امامزاده عبدا.. (ع) بافق هزینه جاری این عملیات را بیش از چهارصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود تمام مخارج این عملیات از در آمد امامزاده عبدا.. (ع) بافق و نذورات مردمی تامین می گردد.

فتاحی افزود :عملیات خاکبرداری این طرح تا اوایل شهریور ماه ادامه می یابد  و بعد از شفته ریزی طرح اجرای عملیات ساخت وشناژ بندی سوریس های بهداشتی آن جهت بقعه امامزاده عبدا.. (ع)  آغاز می گردد.

وی در پایان اهتمام بیشتر مسئولین بویژه امام جمعه ،فرماندار شهرداری وشورای اسلامی شهر و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و دیگرمسئولین و ادارت زیر ربط را  وبویژه مردم ولائی شهرستان بافق را در رابطه با اجرای این طرح خواستار شد و گفت اجرای این طرح باعث رونق و شکوفائی در سطح شهرستان خواهد گردید.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/5/25::: ساعت 11:1 صبح


نمایشگاه‌ "درس زندگی" ویژه ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدا.. (ع) بافق ،«پورسطانی » مسئول برگزاری سلسله مباحث نمایشگاهی امامزاده عبدا.. (ع) بافق شنبه 21 مرداد ماه 1390 اظهارداشت: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی و ایرانی و همچنین آشنایی مردم با دعای مکارم الاخلاق در رواق حرم مطهر این آستان برپا شده است.

وی افزود: نمایشگاه درس زندگی حاوی پوستر هایی با موضوعات توحید در متن زندگی، امید به رحمت الهی، انسان دوستی و مومن دوستی، رضایت خدا مقدم بر رضایت خود، نفس دشمن ترین دشمن، مدیریت زبان، وسعت رزق بدون آفت، ببخش تا ببخشند، بهترین عمل، تبدیل بغض ها به دوستی، ذکر خدا بجای تمنیات غیر واقعی، راه خلاصی از غفلت، راههای شناخت عیب های درون واصلاح روابط است.

یادآور می‌شود، بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم و زائران این آستان مقدس آزاد است.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/5/25::: ساعت 10:58 صبح


محفل انس با قرآن کریم، همزمان با شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، 24 مردادماه، در صحن مطهر امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدا.. (ع) بافق  محفل انس با قرآن کریم به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق و با همکاری امور فرهنگی امامزاده عبدالله(ع)، همزمان با شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور قاریان کشوری و استانی، 24 مردادماه، در صحن مطهر امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

این مراسم که با حضور امام جمعه، روحانیون، مسئولان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مردم شهرستان بافق برگزار شد، ابتدا تنی چند از قاریان ممتاز شهرستان بافق به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.

در ادامه این مراسم «حسن دانش» قاری ممتاز کشوری و «محمد دهقان» قاری ممتاز استانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

بر اساس این گزارش، برگزاری مسابقه حضوری و برپایی کارگاه نقاشی با موضوع نماز از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی بود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از فعالان برگزاری امر نماز جماعت دانشگاه آزاد اسلامی بافق و همچنین فرزندان برتر کارکنان و اساتید دانشگاه با اعطای لوح تقدیر، تجلیل شد.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/5/25::: ساعت 10:36 صبح


مراسم عزاداری وفات حضرت خدیجه (س) در امامزاده عبدا..(ع) بافق

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدا.. (ع) بافق بمناسبت وفات حضرت خدیجه (س) آستان مقدس حضرت امامزاده عبدا.. (ع) بافق غرق در عزا و ماتم بود . شیفتگان وعاشقان اهل البیت (ع) با حضور در حرم مطهر عبدا.. بن موسی الکاظم (ع) به عزاداری پرداختند.

به همین مناسبت مراسم عزاداری شامگاه چهارشنبه 19 مرداد ماه 1390 در صحن آستان امامزاده عبدا..(ع) بافق برگزار گردید . در این مراسم حجت السلام میرغنی زاده به ویژگی های حضرت خدیجه اشاره نمود و گفت از ویژگی های بارز حضرت خدیجه(س) بهره مندی از عقل، هوش و تدبیری سرشار بوده است.

وی افزود امانت داری، راست گویی و ویژگی های الهی حضرت محمد (ص) زبان زد همه مکّیان شده بودبه این جهت حضرت خدیجه (س)، علاقه عجیبی به ایشان پیدا کرد

میرغنی زاده در بخشی از سخنان خود به ثروت این بانوی گرانقدر اشاره نمود و گفت حضرت خدیجه (س)اولین بانویی بود که به حضرت محمد (ص) ایمان آورد و رسالت آن حضرت را پذیرفت.

مدیحه سرائی ومرثیه خوانی و مراسم سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.



پایگاه خبری هیات ::: پنج شنبه 90/5/20::: ساعت 12:0 عصر


در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی وعطر افشانی آستان امامزاده عبدا.. بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق
در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان صحن وسرا و ضریح آستان مقدس حضرت امامزاده عبدا.. (ع) بافق غبارروبی وعطر افشانی گردید.

در این مراسم که روز یک شنبه 9 مرداد 1390همراه با عطر معنویت و اخلاص برگزار شد، نماینده دفتر امام جمعه بافق ،نمایندگان اوقاف و امامزاده عبدالله (ع) ، خادمان وبسیجیان پایگاه مقاومت حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) حضور داشتند. 

در این آیین که پس از خوانده شدن دعای اذن دخول آغاز شد، خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) اقدام به زدودن غبار از ضریح و رواقها و صحن وسرای این فرزند بلافصل حضرت امام موسی کاظم(ع) کردند. 

در این مراسم که با اجرای آداب زیارت همراه بود، همچنین بخش های داخلی ضریح و دیواره های اطراف بقعه متبرکه،  جهت آماده سازی ماه مبارک رمضان با گلاب ناب شستشو داده شد. .

یادآور می شود عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) می باشد و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع گردیده است.



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 90/5/15::: ساعت 9:40 صبح


بیش از یکصد نفر از شرکت کنندگان در طرح تابستانی اوقات فراغت امامزاده عبدا.. (ع) بافق در اردوهای تفریحی ،ورزشی،فرهنگی شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدا... (ع) بافق ، بیش از یک صد نفر از شرکت کنندگان در طرح تابستانی اوقات فراغت «نشاط معنوی» آستان مقدس امامزاده عبدا..بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق در اردوهای تفریحی ،ورزشی وفرهنگی این طرح شرکت نمودند.

به گفته مسئول هماهنگی طرح«نشاط معنوی » امامزاده عبدا..(ع) بافق این اردوها در مناطق ییلاقی واردوگاهی روستای منشاد ، مجموعه ورزشی تختی بافق و پارک ومجموعه تفریحی دریاچه آهنشهر بافق برگزار گردید.

ملک پور افزود : در اردوی تفریحی ،فرهنگی روستای منشاد در دو روز بیش از یک صد نفر از روستای منشاد بازدید نمودند . وی برگزاری کارگاههای نقاشی با موضوع مهدویت ،پرسش وپاسخ مسائل دینی ، برگزاری مسابقات دینی ، آموزش احکام ، کوهپیمائی و سخنرانی و اجرای نمایش و سرود را از برنامه های این اردو دانست و افزود این اردو در دو بخش خواهران وبراداران طی دو روز در این روستا برگزار گردیده است.

مسئول هماهنگی طرح نشاط معنوی همچنین از اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی برای شرکت کنندگان در طرح گفت و افزود راه اندازی سانسهای شنا و بازدید از پارک های شهرستان از ادیگر برنامه های تفریحی ،ورزشی طرح نشاط معنوی می باشد.



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 90/5/15::: ساعت 8:7 صبح


مدیر داخلی امامزاده عبدالله(ع) بافق از اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی در ماه مبارک رمضان در آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «اصغر فتاحی» مدیر داخلی آستان امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم(ع) شهرستان بافق اظهار، 10 مردادماه، گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و قرآنی در این آستان اجرا می‌شود.

وی افزود: جلسات تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره انفال همراه با قرائت زیارت عاشورا بعد از اقامه نماز صبح، جلسات بیان احکام شرعی قبل از اقامه نماز مغرب و عشا و جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم از ساعت 21 همه روزه در صحن آستان امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

فتاحی، با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی در این ماه مبارک بیان کرد: همه روزه صبح‌ها کلاس روخوانی، روان‌خوانی و تجوید در حسینیه این آستان ویژه علاقه‌مندان به قرآن کریم برگزار خواهد شد، همچنین محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌اللملی در این آستان برگزار می‌شود.

مدیر داخلی امامزاده عبدالله(ع) بافق، خاطرنشان کرد: در شب دهم ماه مبارک رمضان مراسم عزاداری وفات حضرت خدیجه(س)، شب پانزدهم مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و مراسم احیای شب‌های قدر در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، عبدالله بن موسی الکاظم(ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم(ع) و برادر امام رضا(ع) است که آستان مقدس ایشان در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع شده است



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/5/11::: ساعت 10:16 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :255417
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
پایگاه خبری هیات
این سید جلیل زآل پیمبر است نوردو دیده موسی بن جعفر است وبلاگ خبری و فرهنگی و مذهبی هیئت عزاداران آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق امامزاده عبدالله از فرزندان بزگوار امام موسی کاظم (ع) می باشند ایشان در روز 12 ربیع الاول سال 142 ه.ق در مدینه بدنیا آمدند و در چهارم ماه رجب تنها بعد از128 روز از شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به دست عوامل عباسیان به شهادت رسیدند و مدفن ایشان در مرکز شهرستان بافق در استان یزد واقع گردیده است. و لذا به دلیل عرض ارادت به ساحت این امامزاده واجب التعظیم هیئت عزاداران آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در سال 1375 راه اندازی گردید تماس با هیئت عزاداران آستان مقدس: سامانه پیام کوتاه :30008996 آدرس:استان یزد-شهرستان بافق
 
 
>>لینک دوستان<<
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
شیعه مذهب برتر
حسام بافق
بافق فردا
شکرآباد
محسن بافق
آهن شهر بافق
مبارکه بافق
پایگاه خبری سنگ آهن
درعصرمن بافق
روستای سنجدک بافق
هیئت قاسم بن الحسن بافق
منتظر بافقی
راه امام
انجمن وبلاگ نویسان بافق
هیئت جوانان بافق
اداره تعاون بافق
دیدبان بافق
قلم توتم من است
تعمیرات لکوموتیو بافق
ولیعصر قلعه بافق
وبلاگ عباس یزدانی
معلم کلاس پنجم-الف
بافق آباد
بافقیران
حواشی دبیرستان شاهدشهید رجایی بافق
وحدت بافق
آفتاب بافق
سراج
امید بافق
مسجد ولیعصر قلعه بافق
علی بافق
فناوری ورایانه امروز
بافق به روایت تصویر
عادل در بافق
هفت امامزاده
مشق پرواز
نظری بافق
روابط عمومی دانشگاه آزاد بافق
انجمن جوانان بافق
امامزاده حیدر بهبهان
دفتر حضرت آیت الله خامنه ای
حجت السلام شهاب مرادی
یوسف گم گشته
ققنوس بافق
آزاد
یا لثارات الحسین
هیئت امامزاده عبد الله بافق
آستان امامزاده محمد عابد اراک
اخبار بافق
حسین بن موسی الکاظم طبس
نشانی دیگر وبلاگ
آهستان
آستان مقدس پیر بفروئیه میبد
اوقاف استان یزد
سایت رسمی شهرستان بافق
خبرنگار محبوب کامران نجف زاده
سازمان اوقاف و امور خیریه
پایگاه خبری داور
امامزاده آقا علی عباس
امامزاده هلال بن علی
سایت امامزاده محمود (ع )خوانسار
آستان قدس رضوی
پایگاه اطلاع رسانى حضرت معصومه
صدا و سیما
یزد فردا
ریاست جمهوری
پایگاه استاد حسین انصاریان
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
آستان صالح ابن موسی الکاظم
هیئت رزمندگان شمیرانات
سایت مذهبی صافات
دانشگاه آزاد اسلامی بافق
شرکت سنگ آهن ایران - بافق
هفته نامه افق کویر بافق
حسن ابراهیمی
شهید آوینی
فرهنگسرای مجازی بافق
بیت الرضا بافق
بسوی ظهور
معرفی امامزادگان وبقاع متبرکه
سایت امامزاده جعفر یزد
چراغ دستی
مسجد قبا بافق
استاد دانشمند
علمی - فرهنگی - آموزشی- مذهبی
هیدت دانشجوئی عشاق المهدی
ایران من
هنر بافق
هلال احمر بافق
ریگ نوردی بافق
شهرداری بافق
فرمانداری بافق
هواشناسی بافق
اوقات شرعی بافق
دیدنی های بافق
شرکت ذوب روی بافق
کلام نور
فتوبلاگ پیام های آسمانی
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<