سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جانها، طبیعت های بدی دارند و حکمت است که از آنها باز می دارد . [امام علی علیه السلام]

هیئت آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم شهربافق


یادمان شهدای فصل بهار شهرستان بافق در مراسمی در جوار گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) بافق گرامی داشته شد.

در مراسمی یاد وخاطره 71 شهید فصل بهار شهرستان بافق با عنوان ((لاله های آسمانی)) در جوار امامزاده عبدالله (ع) بافق و بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس یک شنبه شب 29/03/1390 گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور حجت السلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه معزز شهرستان بافق،فرهنگ دوست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ،فرماندار بافق،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ،مسئولین شهرستان،نیروهای نظامی وانتظامی و بوِیژه خانواده های معززشهداء و جانبازان وایثارگران و مردم ولائی شهرستان در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید حجت السلام والمسلمین آهنگران از روحانیون بنام استان تهران به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت السلام والمسلمین آهنگران در سخنان خود به موضوع ولایت فقیه اشاره نمود و اظهار داشت در حال حاضر مانباید بگزاریم در این برهه از زمان ،دشمن با تهاجم فرهنگی خود جوانان ونوجوانان این مرز وبوم را از موضع دین وولایت فقیه دور نگه دارد.

وی در ادامه صحبت های خود ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء ،بر ادامه راه این عزیزان وپاسداشت خون آن سفر کردگان تاکید نمود.

مداحی و اهداء کتابچه مشخصات و خاطرات شهدای فصل بهار شهرستان بافق از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/3/31::: ساعت 9:25 صبح


به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق بمناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) برنامه های عزاداری در جوار آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.

در روز جمعه 27/03/1390 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم هیئت عزاداری وسینه زنی با مرثیه سرائی مدحان اهل البیت در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید .

 همچنین در صبح روز وفات (شنبه 28/03/1390) مراسم عزاداری با سخنرانی روحانیون شهرستان و مداحی مداحان اهل البیت وبا حضور مردم ولائی شهرستان بافق در حسینیه آستان برگزار گردید.

به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق همچنین طبق سنوات گذشته هیئت زنجیر زن و عزادار با حضور مردم متدین شهرستان بافق از میدان شهداء تا امامزاده عبدالله (ع) بافق در بعد ظهر روز وفات حضرت زینب (س) برگزار گردید.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/3/31::: ساعت 7:48 صبح


آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در خجسته سالروز میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی ابن ابی طالب (ع) غرق در نور وشادی وشعف بود. شیفتگان وعاشقان آن حضرت با حضور در حرم مطهر حضرت عبدا..بن موسی الکاظم (ع) این روز باسعادت را گرامی داشتند.

به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق ،بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) ویژه برنامه هائی برای گرامیداشت مقام ومنزلت حضرت علی (ع) در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.

بمناسبت شب ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) مراسم جشنی در روز چهارشنبه  25/03/1390 در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مردم ولائی شهرستان بافق برگزار گردید . حجت السلام والمسلمین میرغنی زاده از روحانیون شهرستان بافق به زندگانی حضرت امام علی (ع) اشاره نمود و به بیان احادیثی از آن امام همام در رابطه با مسئله ولایت پرداخت. همچنین در این مراسم مداحان اهل البیت به مدیحه سرائی پرداختند.

همچنین در روز ولادت باسعادت حضرت امام علی (ع) مراسم سخنرانی ومدیحه سرائی پنج شنبه صبح مورخ26/3/1390 با حضور روحانیون شهرستان و مداحان اهل البیت برگزار گردید.

در خجسته سالروز ولادت حضرت علی (ع) مراسم جشنی هم در روز پنج شنبه 26/03/1390 همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.سخنرانی ،مدیحه سرائی وقرائت دعای کمیل از برنامه های این مراسم معنوی بود.

یادآور می شود آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) می باشد و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع گردیده است

جشن میلاد امام علی (ع) درامامزاده عبدالله (ع) بافق

آدرس لینک خبر در یزد فردا

http://www.yazdfarda.com/news/34959.html



پایگاه خبری هیات ::: جمعه 90/3/27::: ساعت 5:21 عصر


امام جمعه محترم بافق خطاب به مسئولین شهرستان:

طرح توسعه ضلع غربی امامزاده عبدا.. (ع) بافق هرچه سریعتر باید اجراء گردد.

در جلسه ای که یکشنبه شب مورخ 22/03/1390 درکتابخانه امامزاده عبدا.. (ع) بافق و با حضور امام جمعه ،شهردار ،اعضای شورای اسلامی ،سرپرست میراث فرهنگی و نمایندگان اوقاف و امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید . نسبت به بررسی نقشه طرح جدید ضلع غربی امامزاده عبدا.. (ع) بافق بحث و تبادل نظرشد.

در ابتدای این مراسم حجت السلام والمسلمین سلیمانی بر لزوم اجرای این طرح تاکید نمود و افزود ساخت این طرح باعث ایجاد فضای جدید برای گسترش فعالیت های مذهبی ،قرآنی وفرهنگی در سطح شهرستان می شود وی یادآور گردید هرچند مدت 11 ماه از شروع اجرای طرح می گذرد. اما هنوز هماهنگی های لازم بین مسئولین انجام نپذیرفته است .

امام جمعه محترم بافق تاکید نمودند که با وحدت رویه و با کار کارشناسی این طرح باید با همکاری وهماهنگی کلیه ارگانهای ذیر ربط و همیاری ومساعدت مردم ولائی شهرستان بافق هرچه سریعتر به مرحله اجرائی برسد.

دکتر تشکری رئیس شورای اسلامی شهر بافق در این جلسه نسبت به ایرادات طرح تصویبی ضلع غربی اشاره نمود  وافزود که فضای سبز موجود متعلق به شهرداری است و ما برای ایجاد این فضای سبز زحمت کشیده و نمی گذاریم که این فضا سبز براحتی از بین برود وی تاکید نمود طرحی که سال 79 تهیه گردیده است باید اجراء گردد . وی همچنین گفت طرح باید طوری باشد که بتواند در 50 سال آینده جوابگو باشد. وهمچنین خواستار مهلت 15 روزه به شورا وشهرداری برای بحث پیرامون طرح مذکور را ارائه نمود.

در این جلسه همچنین شهردار بافق آقای مهندس تفکری افزود که این طرح بدون نظر شهرداری تهیه گردیده است شهردار بافق در ادامه افزود باید این طرح در شورائی مشورتی متشکل از مهندسین مشاور و مسئولین به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی وگردشگری بافق در این جلسه افزود این طرح پس از ارائه چندین طرح دیگر از سوی شرکت مشاور طرف قرارداد با اوقاف و امامزاده عبدالله در اردیبهشت ماه سال 1390 در کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی یزد به تصویب رسیده است وقابل اجراء می باشد . وی عمده ایرادات به این طرح را نسبت به بحث ارتفاع و نمای ورودی و هماهنگی با صحن قدیمی آستان عنوان نمود.

در این جلسه مدیر داخلی امامزاده عبدا.. (ع) بافق افزود مدت 11 ماه از اجرای طرح مذکور می گذرد اما تاکنون هیچ گونه هماهنگی مناسب برای اجرای طرح بین مسئولین ایجاد نگردیده است و هروز از طرف مسئولین ارگانها ونهادهای شهرستان به نقشه تهیه شده ایراد گرفته می شود

 وی افزود این طرح فقط یک فاز از 2 فاز طرح جامع آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) می باشد و فاز 2 هم که مشاور در حال تهیه آن جهت تصویب می باشدو قرار است که آستان مقدس از طرف میدان خان به مسجد جامع بافق متصل گردد.

آقای اصغر فتاحی بعنوان مدیر داخلی امامزاده عبدا.. (ع) بافق اضافه نمود جهت اجرای فاز 1 این طرح اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال لازم است و گفت که آستان مقدس توانائی تامین مبلغ مزبور را ندارد . وایشان خواستارهمکاری ومساعدت تمامی مسئولین ومردم را در این زمینه شد

 وی افزود طرح ضلع غربی در صورت اجراء دارای 2 طبقه می باشد که رواق اعیانی بالغ بر 3250 متر مربع و گنجایش بیش از 7000 نفر را دارد و مساحت کل طرح را بیش از 4000 متر مربع عنوان نمود و افزود برای این طرح سرویس های بهداشتی،کتابخانه ،فضای اداری ، زائر سرا و رواق های متعدد پیش بینی گردیده است . در خاتمه وی گفت  در حال حاضر با توجه به مشکلات پیش آمده خواستار اجرایی شدن  هرچه سریعتر طرح مذکور گردید .

در پایان جلسه هم مقرر گردید ظرف پانزده روز آینده با دعوت امام جمعه و شورا وشهرداری و همچنین اوقاف از چندین شرکت مشاور و مهندس عمران طرح جهت اجراء به بحث گذاشته شود.

 



پایگاه خبری هیات ::: چهارشنبه 90/3/25::: ساعت 9:35 صبح


آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام جواد (ع) غرق در نور وشادی وشعف بود

به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق ،بمناسب شب ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقی (ع) مراسم جشنی در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.

بمناسبت شب ولادت با سعادت حضرت امام جواد (ع) مراسم جشنی در روز یک شنبه 22/03/1390 در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مردم ولائی شهرستان بافق برگزار گردید . حجت السلام والمسلمین میرغنی زاده ار روحانیون شهرستان بافق به زندگانی حضرت امام جواد (ع) اشاره نمود و به بیان احادیثی از آن همام در رابطه با اخلاق نیکو و آداب اجتماعی پرداخت.

مدیحه سرائی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

یادآور می شمود آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) می باشد و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع گردیده است



پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 90/3/23::: ساعت 10:28 صبح


طرح تابستانی  اوقات فراغت((نشاط معنوی))

در جوار  آستان مقدس حضرت امامزاده عبدا...(ع) بافق

در سه مقطع سنی :ابتدائی-راهنمائی-متوسطه

شامل برگزاری کلاسهای:

مباحث قرآنی)آموزش-روخوانی-روانخوانی-قرائت-معارف قرآنی و تفسیر....)

آموزش آداب اسلامی و اجتماعی

آموزش احکام و مسائل شرعی( نماز-روزه-طهارت-...)

مباحث اخلاقی(روابط اجتماعی-روابط دوستان-پدر ومادر و...)

کلاسهای هنری (نقاشی -خطاطی و.....)

و به همراه دهها فعالیت تفریحی-ورزشی و اجتماعی

شروع کلاسها :5 تیر لغایت 15 شهریور ماه 90

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام از روز شنبه 21 خرداد لغایت 4 تیرماه به دفتر امور فرهنگی و یا کتابخانه امامزاده عبدا... (ع) بافق مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4222425 -4224701 تماس حاصل نمایند.

طرح تابستانی نشاط معنوی



پایگاه خبری هیات ::: یکشنبه 90/3/22::: ساعت 7:39 صبح


مراسم لیله الرغایب در روز پنج شنبه 19/03/1390 در جوار امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور مردم ولائی شهرستان بافق و حضور بر سر قبور مطهر شهدای دفاع مقدس و همچنین اموات خودبرگزار گردید.  همچنین در این مراسم یکی از روحانیون شهرستان بافق در مورد اعمال ماه رجب وفضلیت آنها به ایراد سخنرانی پرداخت و بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء دعای پر فیض کمیل قرائت گردید.



پایگاه خبری هیات ::: یکشنبه 90/3/22::: ساعت 7:34 صبح


خبرگزاری فارس: بر اساس قوانین سازمان ملل، در صورتی که یک میلیون امضا برای موضوعی جمع‌آوری شود، دبیر کل این نهاد بین‌المللی موظف به پیگیری این موضوع می‌شود

 گزارش فارس، بر اساس قوانین سازمان ملل در صورتی که تعداد امضاهای یک کمپین به یک میلیون نفر برسد دبیر کل سازمان ملل موظف است که آن موضوع را پیگیری کرده و نسبت به آن اعلام موضع کند،‌در همین راستا برای توقف کشتار مردم بحرین توسط رژیم آل‌خلیفه و عربستان سعودی،‌کمپینی ایجاد شده است تا بتوان این تعداد امضا را جمع آوری کرد.برای رای دادن باید به لینک زیر مراجعه کرد.
http://www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html

لینک خبرگزاری فارس

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9002134926

  راهنمای جمع آوری امضاء...

پایگاه خبری هیات ::: چهارشنبه 90/3/18::: ساعت 10:39 صبح


به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق بمناسبت سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) در جوار آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق برنامه های عزاداری در شب و روز شهادت حضرت امام هادی (ع) برگزار گردید.

در روز یک شنبه 15/03/1390 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم هیئت عزاداری وسینه زنی با مرثیه سرائی مدحان اهل البیت در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید . همچنین در صبح روز شهادت (دوشنبه 16/03/1390) مراسم عزاداری با سخنرانی روحانیون شهرستان و مداحی مداحان اهل البیت وبا حضور مردم ولائی شهرستان بافق در حسینیه آستان برگزار گردید.

به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق همچنین از ساعت 17 الی 18 مراسم سخنرانی در حسینیه امامزاده عبدالله و از ساعت 19:30 مراسم عزاداری در صحن مطهر همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار گردید.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/3/17::: ساعت 11:54 صبح


شهادت حضرت امام هادی (ع) تسلیت باد.

22 حدیث اخلاقی از امام هادی (ع)

امام هادی (ع) می فرمایند:

*شب زنده دارى ، خواب بعد از آن را لذیذ مى گرداند؛ و گرسنگى در خوشمزگى طعام مى افزاید یعنى هر چه انسان کمتر بخوابد بیشتر از خواب لذت مى برد و هر چه کم خوراک باشد مزّه غذا گواراتر خواهد بود .

*از کسى که نسبت به او کدورت و کینه دارى ، صمیّمیت و محبّت مجوى . همچنین از کسى که نسبت به او بدگمان هستى ، نصیحت و موعظه طلب نکن ، چون که دیدگاه و افکار دیگران نسبت به تو همانند قلب خودت نسبت به آن ها مى باشد.

*حسد موجب نابودى ارزش و ثواب حسنات مى گردد. تکبّر و خودخواهى جذب کننده دشمنى و عداوت افراد مى باشد. عُجب و خودبینى مانع تحصیل علم خواهد بود و در نتیجه شخص را در پَستى و نادانى نگه مى دارد. بخیل بودن بدترین اخلاق است ؛ و نیز طَمَع داشتن خصلتى ناپسند و زشت مى باشد.

*مسخره کردن و شوخى هاى - بى مورد - از بى خردى است و کار انسان هاى نادان مى باشد.

*دنیا همانند بازارى است که عدّه اى در آن براى آخرت سود مى برند و عدّه اى دیگر ضرر و خسارت متحمّل مى شوند.

* مردم در دنیا به وسیله ثروت و تجمّلات شهرت مى یابند ولى در آخرت به وسیله اعمال محاسبه و پاداش داده خواهند شد.

* یکى از اصحاب حضرت به نام ابن سِکیّت گوید: از امام هادى علیه السلام سؤ ال کردم : چرا قرآن با مرور زمان و زیاد خواندن و تکرار، کهنه و مندرس نمى شود؛ بلکه همیشه حالتى تازه و جدید در آن وجود دارد؟
امام علیه السلام فرمود: چون که خداوند متعال قرآن را براى زمان خاصّى و یا طایفه اى مخصوص قرار نداده است ؛ بلکه براى تمام دوران ها و تمامى اقشار مردم فرستاده است ، به همین جهت همیشه حالت جدید و تازه اى دارد و براى جوامع بشرى تا روز قیامت قابل عمل و اجراء مى باشد.

*غضب و تندى در مقابل آن کسى که توان مقابله با او را ندارى ، علامت عجز و ناتوانى است ، ولى در مقابل کسى که توان مقابله و رو در روئى او را دارى علامت پستى و رذالت است .

*علماء و دانشمندانى که به فریاد دوستان و پیروان ما برسند و از آن ها رفع مشکل نمایند، روز قیامت در حالى محشور مى شوند که تاج درخشانى بر سر دارند و نور از آن ها مى درخشد.

*حکمت اثرى در دل ها و قلب هاى فاسد نمى گذارد.

*هر که از خود راضى باشد بدگویان او زیاد خواهند شد.

*مصیبتى که بر کسى وارد شود و صبر و تحمّل نماید، تنها یک ناراحتى است ؛ ولى چنانچه فریاد بزند و جزع کند دو ناراحتى خواهد داشت .

* هرکس به خویشتن إهانت کند و کنترل نفس نداشته باشد خود را از شرّ او در امان ندان .

*تواضع و فروتنى چنان است که با مردم چنان کنى که دوست دارى با تو آن کنند.

*هرکس مطیع و پیرو خدا باشد از قهر و کارشکنى دیگران باکى نخواهد داشت .

*علم و دانش بهترین یادبود براى انتقال به دیگران است ، ادب زیباترین نیکى ها است و فکر و اندیشه آئینه صاف و تزیین کننده اعمال و برنامه ها است .

*خودبینى و غرور، انسان را از تحصیل علوم باز مى دارد و به سمت حقارت و نادانى مى کشاند.

*کسى که به تو امید بسته است ناامیدش مگردان ، وگرنه مورد غضب خداوند قرار خواهى گرفت .

*شخص طمّاع و حریص نسبت به اموال و تجمّلات دنیا هیچگاه آسایش و استراحت نخواهد داشت .

*(مواظب باش که ) عتاب و پرخاش گرى ، مقدّمه و کلید غضب است ، ولى در هر حال پرخاش گرى نسبت به کینه و دشمنى درونى بهتر است (چون کینه ، ضررهاى خظرناک ترى را در بردارد).

*در آن زمانى که عدالت اجتماعى ، حاکم و غالب بر تباهى باشد، نباید به شخصى بدگمان بود مگر آن که یقین و معلوم باشد.

*یکى از اصحاب از آن حضرت پیرامون معناى حِلم و بردبارى سؤ ال نمود؟
حضرت در پاسخ فرمود: این که در هر حال مالک نَفْس خود باشى و خشم خود را فرو برى و آن را خاموش نمائى و این تحمّل و بردبارى در حالى باشد که توان مقابله با شخصى را داشته باشى .



پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 90/3/16::: ساعت 9:28 صبح

   1   2      >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :255419
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
پایگاه خبری هیات
این سید جلیل زآل پیمبر است نوردو دیده موسی بن جعفر است وبلاگ خبری و فرهنگی و مذهبی هیئت عزاداران آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق امامزاده عبدالله از فرزندان بزگوار امام موسی کاظم (ع) می باشند ایشان در روز 12 ربیع الاول سال 142 ه.ق در مدینه بدنیا آمدند و در چهارم ماه رجب تنها بعد از128 روز از شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به دست عوامل عباسیان به شهادت رسیدند و مدفن ایشان در مرکز شهرستان بافق در استان یزد واقع گردیده است. و لذا به دلیل عرض ارادت به ساحت این امامزاده واجب التعظیم هیئت عزاداران آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در سال 1375 راه اندازی گردید تماس با هیئت عزاداران آستان مقدس: سامانه پیام کوتاه :30008996 آدرس:استان یزد-شهرستان بافق
 
 
>>لینک دوستان<<
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
شیعه مذهب برتر
حسام بافق
بافق فردا
شکرآباد
محسن بافق
آهن شهر بافق
مبارکه بافق
پایگاه خبری سنگ آهن
درعصرمن بافق
روستای سنجدک بافق
هیئت قاسم بن الحسن بافق
منتظر بافقی
راه امام
انجمن وبلاگ نویسان بافق
هیئت جوانان بافق
اداره تعاون بافق
دیدبان بافق
قلم توتم من است
تعمیرات لکوموتیو بافق
ولیعصر قلعه بافق
وبلاگ عباس یزدانی
معلم کلاس پنجم-الف
بافق آباد
بافقیران
حواشی دبیرستان شاهدشهید رجایی بافق
وحدت بافق
آفتاب بافق
سراج
امید بافق
مسجد ولیعصر قلعه بافق
علی بافق
فناوری ورایانه امروز
بافق به روایت تصویر
عادل در بافق
هفت امامزاده
مشق پرواز
نظری بافق
روابط عمومی دانشگاه آزاد بافق
انجمن جوانان بافق
امامزاده حیدر بهبهان
دفتر حضرت آیت الله خامنه ای
حجت السلام شهاب مرادی
یوسف گم گشته
ققنوس بافق
آزاد
یا لثارات الحسین
هیئت امامزاده عبد الله بافق
آستان امامزاده محمد عابد اراک
اخبار بافق
حسین بن موسی الکاظم طبس
نشانی دیگر وبلاگ
آهستان
آستان مقدس پیر بفروئیه میبد
اوقاف استان یزد
سایت رسمی شهرستان بافق
خبرنگار محبوب کامران نجف زاده
سازمان اوقاف و امور خیریه
پایگاه خبری داور
امامزاده آقا علی عباس
امامزاده هلال بن علی
سایت امامزاده محمود (ع )خوانسار
آستان قدس رضوی
پایگاه اطلاع رسانى حضرت معصومه
صدا و سیما
یزد فردا
ریاست جمهوری
پایگاه استاد حسین انصاریان
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
آستان صالح ابن موسی الکاظم
هیئت رزمندگان شمیرانات
سایت مذهبی صافات
دانشگاه آزاد اسلامی بافق
شرکت سنگ آهن ایران - بافق
هفته نامه افق کویر بافق
حسن ابراهیمی
شهید آوینی
فرهنگسرای مجازی بافق
بیت الرضا بافق
بسوی ظهور
معرفی امامزادگان وبقاع متبرکه
سایت امامزاده جعفر یزد
چراغ دستی
مسجد قبا بافق
استاد دانشمند
علمی - فرهنگی - آموزشی- مذهبی
هیدت دانشجوئی عشاق المهدی
ایران من
هنر بافق
هلال احمر بافق
ریگ نوردی بافق
شهرداری بافق
فرمانداری بافق
هواشناسی بافق
اوقات شرعی بافق
دیدنی های بافق
شرکت ذوب روی بافق
کلام نور
فتوبلاگ پیام های آسمانی
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<