سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را در جاهایى که موجب بدگمانى است نهاد ، آن را که گمان بد بدو برد سرزنش مکناد . [نهج البلاغه]

هیئت آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم شهربافق


بمناسبت اربعین حسینی مراسم عزاداری تحت هیئت زنجیر زن آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق  برگزار گردید .

مراسم عزاداری وهیئت زنجیر زن و سینه زن بمناسبت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) صبح روز شنبه 24 دی ماه سال 1390  برگزار گردید .

در این مراسم که با حضور عزادارن حسینی برگزار شد عزادارن با زنجیر زنی وسینه زنی از میدان شهدای بافق تا آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق به عزاداری و زنجیر زنی پرداختند.

عزادارن سپس با حضور در صحن مطهر آن امام زاده به روضه خوانی و مرثیه سرائی پرداختند.



پایگاه خبری هیات ::: یکشنبه 90/10/25::: ساعت 12:41 عصر


به گزارش روابط عمومی امام زاده عبدالله (ع) بافق ، بمناسبت میلاد امام موسی کاظم (ع) روز یک شنبه 11 آذرماه 1390 آش حسین (ع) طبخ گردید . وبعد از طبخ با بسته بندی در سطل های پلاستیکی در بین نماز گزاران مغرب وعشاء در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق توزیع گردید.

لازم به ذکر است بیش از 2000 بسته بندی برای این مراسم آماده گردید.



پایگاه خبری هیات ::: پنج شنبه 90/10/15::: ساعت 9:6 صبح


بمناسبت شام میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع) مراسم جشنی در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق ، بمناسبت شب ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) مراسم جشنی شامگاه شنبه 10 آذرماه 1390 در رواق حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید .

این مراسم با حضور زائرین ،مجاورین ،خدام آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در رواق حرم مطهر همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار گردید.

در این مراسم معنوی مداح اهل البیت "اخیگان"به مدیحه سرائی و ذکر فضائل در باره حضرت امام موسی کاظم (ع) پرداخت.



پایگاه خبری هیات ::: پنج شنبه 90/10/15::: ساعت 9:4 صبح


همایش «حماسه ماندگار»، همزمان با شب شهادت حضرت رقیه(س) و به مناسبت حماسه مردم ایران در 9 دی 1388، پنج‌شنبه، هشتم دی‌ماه، همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق و امام جمعه موقت این شهرستان، در این مراسم با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان دین و اسلام و بیان وقایع فتنه‌انگیز در دوران حضرت علی‌(ع) توسط عمروعاص گفت: این فتنه‌انگیزی‌ها از صدر اسلام برای از بین بردن اسلام و بدبین کردن مردم نسبت به ولایت بوده است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران یک جامعه عقب افتاده، به دور از درک و سواد و فهم و به تعبییر مقام معظم رهبری به دور از بصیرت و اگاهی باشد تا بتواند زمینه سلطه را برای خود فراهم کند.

روحانی، در بخشی از صحبت‌های خود به حوادث تلخ عاشورای سال 1388 اشاره و عنوان کرد: این افراد با اهانت به مقدسات اسلامی، عمود خیمه نظام و انقلاب که همان ولایت‌ فقیه است را هدف قرار داده بودند و می‌خواستند با بدبین کردن مردم به اسلام و ولایت زمینه حکومت خود را فراهم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق، تصریح کرد: مردم انقلابی با حضور خود در حماسه 9 دی 1388 ریشه این فتنه را بر هم زدند.

یادآور می‌شود، مرثیه‌سرایی و عزاداری شام شهادت حضرت رقیه(س) و قرائت دعای کمیل توسط سلطان‌زاده، مداح اهل‌ بیت(ع) از برنامه‌های این مراسم معنوی بود.



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 90/10/10::: ساعت 6:50 عصر


بمناشبت میلاد امام محمد باقر (ع) مراسم جشنی در رواق حرم مطهر حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق ، بمناسبت شام ولادت باسعادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) مراسم جشنی شامگاه شه شنبه 6 دی ماه 1390 در رواق حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) شهرستان بافق برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور زائرین ومجاورین و خدام آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم بعداز اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار شد . مداحان اهل  البیت "خالقی "  و " قانعی" به مدیحه سرائی پرداختند.



پایگاه خبری هیات ::: چهارشنبه 90/10/7::: ساعت 7:48 عصر


به مناسبت آغاز ماه صفر، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی این ماه در آستان امامزاده عبدالله‌بن‌موسی الکاظم(ع) شهرستان بافق اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق، همزمان با آغاز ماه صفر برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق به همت دفتر امور فرهنگی آستان مقدس اعلام شد.

بنا بر این گزارش، برگزاری مراسم جشنی به مناسبت شام ولادت حضرت امام محمد باقر(ع)، سه‌شنبه، ششم دی‌ماه، مراسم عزاداری شام شهادت حضرت رقیه(س(، پنج‌شنبه، هشتم دی‌ماه، سخنرانی به مناسبت حماسه 9 دی، جمعه، نهم دی‌ماه، مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، 10 و 11 دی‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در رواق حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

همچنین به مناسبت دهه آخر ماه صفر، ویژه‌برنامه سخنرانی به مدت 10 شب با دعوت از حجج‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مهدیزاده اصفهانی در صحن امامزاده عبدالله‌(ع) بافق برگزار می‌شود.

همچنین مراسم عزاداری و سینه‌زنی در شب اربعین و حرکت هیئت زنجیرزن و عزادار صبح روز اربعین حسینی از میدان شهدا به طرف آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است که مراسم عزاداری، دوم و چهارم بهمن‌ماه سال جاری، همزمان با شب و روز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) و همچنین آئین نخل‌برداری در بعد از ظهر روز شهادت حضرت امام رضا (ع) برپا خواهد شد.

 



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/10/6::: ساعت 12:32 عصر


 شرکت بیش از 250 هزار نفر در برنامه‌های ماه محرم آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق

مدیر داخلی امامزاده عبدالله‌(ع) بافق از حضور بیش از 250 هزار نفر از زائران و عزاداران حسینی در برنامه‌های ماه محرم این آستان مقدس با عنوان سوگواره بصیرت عاشورایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق "اصغر فتاحی"، مدیر داخلی آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله‌(ع) بافق روز یکشنبه، چهارم دی‌ماه در جلسه جمع‌بندی فعالیت‌های ماه محرم که در دفتر آستان برگزار شد، از حضور باشکوه مردم شهرستان بافق و عزاداران حسینی جهت شرکت در برنامه‌های ماه محرم آستان امامزاده عبدالله‌(ع) بافق تقدیر و تشکر کرد و افزود: در ماه محرم امسال بیش از 250 هزار نفر عزادار در این ویژه‌برنامه‌ها با عنوان سوگواره بصیرت عاشورایی شرکت کرده‌اند. 
فتاحی بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را به ترتیب در روزهای عاشورا، روز تاسوعا و آئین نخل‌برداری عنوان کرد. 
وی از اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و سخنرانی در این آستان خبر داد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی همه‌روزه صبح‌ها در ایام ماه محرم و شب‌ها در دهه اول ماه محرم‌الحرام، برگزاری نماز جماعت به‌ویژه نماز ظهر عاشورا و تاسوعا، برگزاری آئین نخل‌برداری و برگزاری هیئت عزاداری در روز تاسوعای حسینی با عنوان هیئت کفن‌پوشان آستان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این آستان مقدس است. 
مدیر داخلی امامزاده عبدالله‌(ع) بافق همچنین به برنامه‌های فرهنگی و فضاسازی آستان اشاره کرد و افزود: برپایی خیمه عزا بر روی صحن مطهر، نصب بیش از 100 عدد پرچم مشکی در اطراف آستان و راه‌های منتهی به حرم مطهر، نصب پارچه مشکی و پلاکارد و بنرهای تسلیت، نصب کتیبه‌های یا حسین(ع) در ایام عزا، ارسال پیامک تسلیت و اعلان برنامه‌ها، راه‌اندازی سیستم بلوتوث و ارسال فایل‌های مذهبی، برپایی نمایشگاه ستارگان بصیرت و چندین برنامه دیگر از برنامه‌های فرهنگی آستان بوده است. 
این مقام مسئول از بسیج تمام امکانات جهت خدمت‌رسانی به زوار و عزاداران خبر داد و گفت: مفروش کردن صحن و سالن اجتماعات جهت حضور عزاداران، میزبانی از هیئت عزادار و طبخ و توزیع بیش از 12 هزار پرس ناهار جهت تاسوعا و عاشورای حسینی، تهیه کلیه لوازم بهداشتی از جمله مایع دستشویی و پلاستیک، نظافت همه‌روزه بخش‌‌های آستان در دو شیفت‌ کاری، تأمین نظم و امنیت مجلس‌ها، ضبط فیلم از مراسم و پخش زنده مراسم از تمام نقاط آستان با استفاده از پرده‌ها و تلویزیون‌ها تعبیه شده از خدمات ارائه شده آستان بوده است. 
وی ادامه داد: این خدمت‌رسانی با بهره‌گیری از بیش از 60 نفر نیروی رسمی و افتخاری در بخش‌های انتظامات، تأسیسات، خدامات، سمعی و بصری، فرهنگی، تدارکات و آشپزخانه صورت گرفته است. 
فتاحی در پایان از همکاری خبرگزاری‌های کشور و استانی و شهرستانی جهت پوشش اخبار این مراسم تقدیر و تشکر کرد. 



پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 90/10/5::: ساعت 11:42 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :255420
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
پایگاه خبری هیات
این سید جلیل زآل پیمبر است نوردو دیده موسی بن جعفر است وبلاگ خبری و فرهنگی و مذهبی هیئت عزاداران آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق امامزاده عبدالله از فرزندان بزگوار امام موسی کاظم (ع) می باشند ایشان در روز 12 ربیع الاول سال 142 ه.ق در مدینه بدنیا آمدند و در چهارم ماه رجب تنها بعد از128 روز از شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به دست عوامل عباسیان به شهادت رسیدند و مدفن ایشان در مرکز شهرستان بافق در استان یزد واقع گردیده است. و لذا به دلیل عرض ارادت به ساحت این امامزاده واجب التعظیم هیئت عزاداران آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در سال 1375 راه اندازی گردید تماس با هیئت عزاداران آستان مقدس: سامانه پیام کوتاه :30008996 آدرس:استان یزد-شهرستان بافق
 
 
>>لینک دوستان<<
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
شیعه مذهب برتر
حسام بافق
بافق فردا
شکرآباد
محسن بافق
آهن شهر بافق
مبارکه بافق
پایگاه خبری سنگ آهن
درعصرمن بافق
روستای سنجدک بافق
هیئت قاسم بن الحسن بافق
منتظر بافقی
راه امام
انجمن وبلاگ نویسان بافق
هیئت جوانان بافق
اداره تعاون بافق
دیدبان بافق
قلم توتم من است
تعمیرات لکوموتیو بافق
ولیعصر قلعه بافق
وبلاگ عباس یزدانی
معلم کلاس پنجم-الف
بافق آباد
بافقیران
حواشی دبیرستان شاهدشهید رجایی بافق
وحدت بافق
آفتاب بافق
سراج
امید بافق
مسجد ولیعصر قلعه بافق
علی بافق
فناوری ورایانه امروز
بافق به روایت تصویر
عادل در بافق
هفت امامزاده
مشق پرواز
نظری بافق
روابط عمومی دانشگاه آزاد بافق
انجمن جوانان بافق
امامزاده حیدر بهبهان
دفتر حضرت آیت الله خامنه ای
حجت السلام شهاب مرادی
یوسف گم گشته
ققنوس بافق
آزاد
یا لثارات الحسین
هیئت امامزاده عبد الله بافق
آستان امامزاده محمد عابد اراک
اخبار بافق
حسین بن موسی الکاظم طبس
نشانی دیگر وبلاگ
آهستان
آستان مقدس پیر بفروئیه میبد
اوقاف استان یزد
سایت رسمی شهرستان بافق
خبرنگار محبوب کامران نجف زاده
سازمان اوقاف و امور خیریه
پایگاه خبری داور
امامزاده آقا علی عباس
امامزاده هلال بن علی
سایت امامزاده محمود (ع )خوانسار
آستان قدس رضوی
پایگاه اطلاع رسانى حضرت معصومه
صدا و سیما
یزد فردا
ریاست جمهوری
پایگاه استاد حسین انصاریان
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
آستان صالح ابن موسی الکاظم
هیئت رزمندگان شمیرانات
سایت مذهبی صافات
دانشگاه آزاد اسلامی بافق
شرکت سنگ آهن ایران - بافق
هفته نامه افق کویر بافق
حسن ابراهیمی
شهید آوینی
فرهنگسرای مجازی بافق
بیت الرضا بافق
بسوی ظهور
معرفی امامزادگان وبقاع متبرکه
سایت امامزاده جعفر یزد
چراغ دستی
مسجد قبا بافق
استاد دانشمند
علمی - فرهنگی - آموزشی- مذهبی
هیدت دانشجوئی عشاق المهدی
ایران من
هنر بافق
هلال احمر بافق
ریگ نوردی بافق
شهرداری بافق
فرمانداری بافق
هواشناسی بافق
اوقات شرعی بافق
دیدنی های بافق
شرکت ذوب روی بافق
کلام نور
فتوبلاگ پیام های آسمانی
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<