سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا نشدن حاجت ، آسانتر ، تا آن را از نا اهل خواستن . [نهج البلاغه]

هیئت آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم شهربافق


بمناسبت شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سینه زنی در روز یک شنبه 26/02/1389 بعد از نماز مغرب وعشآء در صحن مطهر امامزاده عبدالله(ع) برگزار گردید.

ادامه تصاویر...

پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 89/2/27::: ساعت 6:38 عصر


بمناسبت شب شهادت حضرت زهرا (س) مراسم سخنرانی برگزار گردید
این مراسم در روز یک شنبه 26/02/1389 نیم ساعت مانده به اذان مغرب وعشاء در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.
حجت السلام والمسلمین میرغنی زاده در این مراسم ویگی های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) را برای حاضران بیان نمود



پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 89/2/27::: ساعت 6:34 عصر


به مناسبت ایام فاطمیه وفرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سخنرانی در روز جمعه 24/02/1389 بعد از نماز مغرب وعشاء برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور زائران و مردم ولائی شهرستان در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق  برگزار گردید. حجت السلام والمسلمین صدری کاشانی از اساتید حوزه علمیه قم به بیان شرح مصبیت های حضرت زهرا (س) پرداخت.
وی به بیان نقش بیگانگان در رابطه با جنگ نرم نسبت به جمهوری اسلامی ایران پرداخت و توطئه وهابیون بر علیه شیعیان را گوشزد نمود و تاکید نمود که جوانان و نوجوانان  نسبت به دسیسه های دشمنان بویژه گروهای انحرافی  هوشیاری کامل را داشته باشند.



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 89/2/25::: ساعت 6:57 عصر


عملیات سیمانکاری ضلع جنوبی صحن مطهر حضرت امامزاده عبدالله (ع) شهرستان بافق جهت کاشیکاری این ضلع آغاز گردید.

روابط عمومی آستان



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 89/2/18::: ساعت 12:10 عصر


سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق در جمع زائران و نمازگران امامزاده عبدالله (ع) بافق

شورای اسلامی وشهرداری بافق سعی وتلاش خود را برای توسعه آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق انجام می دهد.

سید کاظم عباس زاده بافقی سخنگوی محترم شورای اسلامی شهر بافق در روز پنج شنبه 16/02/1389 بعد از نماز مغرب و عشاء در جمع نمازگزاران و زائران حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق حاضر گردید و به اقدامات وفعالیت های سال گذشته پرداخت.

عباس زاده در جمع مردم ولائی شهرستان بافق با تبریک 9 اردیبهشت روز تشکیل شورا ها به فرمان بنیانگزار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و عملکرد شورای اسلامی و شهرداری بافق  را در سال 88 به صورت ذیل بیان نمود.

1:اجرای پروژه خیابان وحشی بافقی و فضای سبز آن

2:تملک خیابان شهدا تا میدان امام حسن(ع)

3: تملک خیابان پانزده خرداد

4:تملک و آزاد سازی بلوار امام جعفر صادق(ع)

5"آسفالت بلوار آیت ا... میرغنی زاده

6:روکش آسفالت بلوار بسیج وخیابان پانزده خرداد

7:موزائیک فرش پیاده روها

8:آسفالت کوچه ها ومعابر

9:ایجاد فضای سبز میدان غدیر

10-نورپردازی میدان امامزاده عبدالله ودهها فعالیت دیگر.............

وی همچنین به تهیه آبسردکن و مینی بوس وواگذاری به بخش خصوصی ،تهیه طرح خیابان های مسجد جامع و مهدیه از اقدامات شورا در سال 89 می باشد.عباس زاده در مورد کشتارگاه بافق افزود . توسط صنف قصاب بافق و بخش خصوصی و در اختیار دادن 5000 متر زمین در 12 کیلومتری شهر تا 4 ما آینده یک کشتارگاه سالم بهداشتی توسط این عزیزان به بهره برداری می رسد.

عباس زاده در مورد فعالیت های عمرانی آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله گفت:

در سال 1388 برای کاشی کاری سالن اجتماعات و ضلع شرقی صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا کنون مبلغ 135 میلیون تومان از نذورات و در آمد امامزاده عبدالله پرداخت گردیده است. وبه 65 میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز می باشد.

وی افزود سر درب ورودی صحن مطهر در ضلع غربی بعد از چند سال کار احداث آن دوباره شروع گردیده است و شامل سر درب ورودی و برج ساعت ونقارخانه می باشد. وی به ساخت صحن جدید در ضلع غربی و سرویس های بهداشتی با همکاری دیگر نهاد ازجمله شهرداری،شرکت سنگ آهن و شورا ،میراث فرهنگی پرداخت. عباس زاده همچنین فعالیت های فرهنگی ،مذهبی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در سال 1388 برای حاضران بیان نمود. که فعالیت فرهنگی و مذهبی در بخش های دیگر خبری به اطلاع می رسد.



پایگاه خبری هیات ::: جمعه 89/2/17::: ساعت 12:33 عصر


به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم طی مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین ادارات و نهادهای و اقشار مختلف این شهرستان یاد و خاطره این معلم بزرگ در  روز یکشنبه صبح 12/02/89 درحسینیه اماممزاده عبدا...(ع) گرامی داشته شد.

حجه الاسلام ذاکری در این مراسم گفت : معلمی نقش مهمی در استقلال و رشد و توسعه جامعه دارد و باید فارغ از دغدغه های متعدد، به ایفای نقش سازنده ی خود بپردازد.

ذاکری افزود: فلسفه نامگذاری روز شهادت علامه شهید مطهری به نام روز معلم به این دلیل بوده که جایگاه معلم ارتقاء پیدا کند و اندیشه های انسان ساز شهید مطهری توسط معلمین عزیز ترویج شود.

مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی بافق گفت : خدا را شاکریم که در انقلاب اسلامی جایگاه علم و معلم حیاتی دوباره یافته است و اولین احیاء کننده علم، دین مبین اسلام است و کسی که در مسیر علم و دانش قدم بر می دارد ملائک الهی بال و پر خود را زیر پای او پهن می کنند.

 در پایان مراسم امام جمعه و سایر مسئولین با حضور در جوار 7 تن از شهدای معلم ضمن گلباران و ادای احترام به مقام شهدا با قرائت فاتحه علو درجات را برای این شهیدان از پروردگار منان مسالت کردند



پایگاه خبری هیات ::: جمعه 89/2/17::: ساعت 11:36 صبح


توسط روابط عمومی و امور فرهنگی آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافقبا همکاری امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و گروه قرآنی نور الثقلین یزد مراسم محفل انس باقرآن کریم با شعار ((استان یزد را دار القرآن کشور می کنیم)) در روز پنج شنبه 9/2/89 بعد از نماز مغرب وعشاء در صحن مطهر حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور مردم ولائی شهرستان و زائران آن حضرت برگزار می گردد.

در این مراسم حجت السلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه محترم بافق در سخنانی مردم را به فراگیری مفاهیم نورانی قرآن کریم بویژه نوجوانان و جوانان فرا خواندند.

قرائت قرآن کریم توسط دو نفر از قاریان استان وشهرستان،اجرای تواشیح و مدیحه سرائی ،نمایش کلیپ سخنرانی حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در مورد شهید مطهری،برگزاری مسابقه حضوری و اجرای قرائت قرآن کریم توسط دو حافظ نوجوان استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.



پایگاه خبری هیات ::: جمعه 89/2/17::: ساعت 11:30 صبح


آیت الله سید احمد خاتمی:تنها موضع حق موضع رهبری است

آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم یادواره شهدا و بزرگداشت سرداران و 335 شهید والامقام شهرستان های بافق، بهاباد و سنگ آهن مرکزی بافق که با حضور ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان، استاندار، معاونین استاندار و آحاد مردم ولایتمدار در امامزاده عبدالله(ع) شهرستان بافق برگزار شد در شرایط کنونی تنها موضع حق را موضع مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست.

آیت الله سید احمد خاتمی در این مراسم گفت: نفس برپایی و برکت در مجالس بزرگداشت مقام شهدا عبادت است و اجتماع بزرگ عموم مردم در این گونه مجالس نشان وفاداری و پیام پیروی از راه و آرمان های مقدس شهدا را به همراه دارد.

وی با اشاره به این مطلب که شهدا از فاطمیون بوده اند، عشق به ذات مقدس الهی، ولایت مداری و حضور به موقع در صحنه را از ویژگی بارز فاطمیون برشمرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: سیمای حضرت زهرا(س) سیمای عبادت، معرفت و عشق به خداست و انقلاب اسلامی در بستر معرفت و عشق به خدا شکل گرفت. وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب می خواهند با تضعیف دلدادگی و معرفت نسبت به خدا به این انقلاب ضربه وارد کنند.

وی افزود: بی تردید لبه ی تیز تهاجم فرهنگی زدودن معنویت از کشور است و گسترش بی حجابی، شایعه پراکنی و ایجاد تفرقه بین اقشار جامعه از جمله راه های نفوذ بی دینی در دل اجتماع است.

آیت الله خاتمی با اشاره به خصوصیت ولایتمداری شهدا تصریح کرد: افراد ولایتمدار حرکاتشان را با ولایت تنظیم می کنند و حرکت در مسیر ولایت و ابراز تبری از دشمنان ولایت دو اصل ولایتمداری است.

وی با بیان این که بصیرت در تبری و تولی نمایان می شود اظهار داشت: انسان ها باید در جریان فتنه با بصیرت بالا مسیر حق و باطل را شناخته و در سنگر حق قرار بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جریانات چند ماهه اخیر کشورمان ادامه داد: در شرایط کنونی تنها موضع حق موضع رهبری است که معیار سنجش اشخاص است.

وی افزود: مقام معظم رهبری مورد تایید امام راحل (ره) و پاسدار ولایت و خط امام می باشند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان ساخت: در شرایط کنونی افرادی از رو شمشیر بسته اند تا حرمت ولایت را بشکنند اما تا زنده ایم نخواهیم گذاشت چنین اتفاقی رقم بخورد.

وی با انتقاد از برخی پوشش های نا مناسب آن را به استهزا گرفتن حجاب دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حماسه عظیم حضور مردم در نهم دی ماه سال گذشته تاکید کرد: روز نهم دی روز عظیم تولی و تبری بود.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم، قلم بطلانی بر توطئه ها کشید ولی این پایان کار نیست و فتنه گری همچنان ادامه دارد و مردم باید همچون گذشته با حضور ولایتمدارانه خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کنند.

برگزاری مراسم عزاداری توسط مداح اهل بیت(ع) حاج رضا نبوی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

 

 



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 89/2/14::: ساعت 11:25 صبح


سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) بر شیعیان آن حضرت تسلیت باد



پایگاه خبری هیات ::: چهارشنبه 89/2/8::: ساعت 6:16 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :255427
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
پایگاه خبری هیات
این سید جلیل زآل پیمبر است نوردو دیده موسی بن جعفر است وبلاگ خبری و فرهنگی و مذهبی هیئت عزاداران آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق امامزاده عبدالله از فرزندان بزگوار امام موسی کاظم (ع) می باشند ایشان در روز 12 ربیع الاول سال 142 ه.ق در مدینه بدنیا آمدند و در چهارم ماه رجب تنها بعد از128 روز از شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به دست عوامل عباسیان به شهادت رسیدند و مدفن ایشان در مرکز شهرستان بافق در استان یزد واقع گردیده است. و لذا به دلیل عرض ارادت به ساحت این امامزاده واجب التعظیم هیئت عزاداران آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در سال 1375 راه اندازی گردید تماس با هیئت عزاداران آستان مقدس: سامانه پیام کوتاه :30008996 آدرس:استان یزد-شهرستان بافق
 
 
>>لینک دوستان<<
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
شیعه مذهب برتر
حسام بافق
بافق فردا
شکرآباد
محسن بافق
آهن شهر بافق
مبارکه بافق
پایگاه خبری سنگ آهن
درعصرمن بافق
روستای سنجدک بافق
هیئت قاسم بن الحسن بافق
منتظر بافقی
راه امام
انجمن وبلاگ نویسان بافق
هیئت جوانان بافق
اداره تعاون بافق
دیدبان بافق
قلم توتم من است
تعمیرات لکوموتیو بافق
ولیعصر قلعه بافق
وبلاگ عباس یزدانی
معلم کلاس پنجم-الف
بافق آباد
بافقیران
حواشی دبیرستان شاهدشهید رجایی بافق
وحدت بافق
آفتاب بافق
سراج
امید بافق
مسجد ولیعصر قلعه بافق
علی بافق
فناوری ورایانه امروز
بافق به روایت تصویر
عادل در بافق
هفت امامزاده
مشق پرواز
نظری بافق
روابط عمومی دانشگاه آزاد بافق
انجمن جوانان بافق
امامزاده حیدر بهبهان
دفتر حضرت آیت الله خامنه ای
حجت السلام شهاب مرادی
یوسف گم گشته
ققنوس بافق
آزاد
یا لثارات الحسین
هیئت امامزاده عبد الله بافق
آستان امامزاده محمد عابد اراک
اخبار بافق
حسین بن موسی الکاظم طبس
نشانی دیگر وبلاگ
آهستان
آستان مقدس پیر بفروئیه میبد
اوقاف استان یزد
سایت رسمی شهرستان بافق
خبرنگار محبوب کامران نجف زاده
سازمان اوقاف و امور خیریه
پایگاه خبری داور
امامزاده آقا علی عباس
امامزاده هلال بن علی
سایت امامزاده محمود (ع )خوانسار
آستان قدس رضوی
پایگاه اطلاع رسانى حضرت معصومه
صدا و سیما
یزد فردا
ریاست جمهوری
پایگاه استاد حسین انصاریان
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
آستان صالح ابن موسی الکاظم
هیئت رزمندگان شمیرانات
سایت مذهبی صافات
دانشگاه آزاد اسلامی بافق
شرکت سنگ آهن ایران - بافق
هفته نامه افق کویر بافق
حسن ابراهیمی
شهید آوینی
فرهنگسرای مجازی بافق
بیت الرضا بافق
بسوی ظهور
معرفی امامزادگان وبقاع متبرکه
سایت امامزاده جعفر یزد
چراغ دستی
مسجد قبا بافق
استاد دانشمند
علمی - فرهنگی - آموزشی- مذهبی
هیدت دانشجوئی عشاق المهدی
ایران من
هنر بافق
هلال احمر بافق
ریگ نوردی بافق
شهرداری بافق
فرمانداری بافق
هواشناسی بافق
اوقات شرعی بافق
دیدنی های بافق
شرکت ذوب روی بافق
کلام نور
فتوبلاگ پیام های آسمانی
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<