سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده ای از امّت من برادرش را در راه خدابه لطفی بنوازد، خداوند، خدمتگزاران بهشت را به خدمتش در خواهد آورد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

هیئت آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم شهربافق


به ‌مناسبت شهادت حضرت امام سجاد(ع)، همایش گوهر بقیع، امروز چهارشنبه، 30 آذرماه در امامزاده عبدالله‌(ع) بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق ،به‌ مناسبت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع)، همایش گوهر بقیع، صبح امروز چهارشنبه، 30 آذرماه در حسینیه آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مردم شهرستان بافق، خدام و کارکنان آستان حضرت عبدالله بن‌موسی‌الکاظم(ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌جواد میرغنی‌زاده، روحانی مستقر در آستان امامزاده عبدالله(ع) به نقش حضرت امام سجاد(ع) در پیام‌رسانی نهضت حسینی پرداخت.

وی به قیام بزرگ عاشورا که در محرم سال 61 قمرى روى داده است، اشاره کرد و گفت: این نهضت داراى دو مرحله بود. برهه نخست، آفرینش، شکل‌‌گیرى، جهاد، جانبازى، دفاع از کرامت اسلامى، دعوت به اقامه عدل، احیاى دین محمدى و سنت و سیره نبوى و علوى بوده است که به رهبرى امام حسین(ع) از نیمه ماه رجب سال 60 هجرى آغاز و در دهم محرم سال 61 هجرى به فرجام رسید و مرحله دوم، دوره پیام‌رسانى، تثبیت ارزش‌هاى نهضت، عرصه جهاد فرهنگى و تبیین آرمان‏هاى آن قیام مقدس بود که به رهبرى امام على ‏بن‌‌الحسین(ع) تداوم یافت.

میرغنی‌زاده به تشریح نقش سیاسى امام سجاد(ع) در عصر اسارت پرداخت و افزود: امام على ‏بن‌‏الحسین(ع) تنها بازمانده مرد از خاندان حسین(ع) بود که بى‌‌شک تداوم ‏و بقاى قیام حسینى مرهون تلاش و مجاهدت این امام همام است.

یادآور می‌شود، پس از سخنرانی حجت‌الاسلام میرغنی‌زاده مراسم مرثیه‌سرایی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.



پایگاه خبری هیات ::: چهارشنبه 90/9/30::: ساعت 12:16 عصر


بمناشبت شام شهادت حضرت امام سجاد (ع) مراسم عزاداری در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق، هیئت عزاداری بمناسبت شام شهادت حضرت امام سجاد (ع) در شامگاه روز سه شنبه 28 آذرماه 1390 در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

این مراسم  بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء و با حضور عزاداران و مردم ولائی شهرستان بافق با حرکت هیئت سینه زنی و طواف دور تا دورآستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) آغاز گردید وسپس عزاداران با حضور در حرم مطهر فرزند بزرگوار امام موسی کاظم (ع) به سر و سینه زدند و در رثای شهادت آن امام همام اشک ماتم ریختند.

در این مراسم مداح اهل البیت « سلطانزاده » به مرثیه سرائی پرداخت.



پایگاه خبری هیات ::: چهارشنبه 90/9/30::: ساعت 12:6 عصر


نخستین دوره آموزش تخصصی هیئت امنا و کارکنان بقاع و اماکن متبرکه استان یزد، 25 آذرماه با حضور 250 نفر از هیئت امنا، خادمان و مدیران اجرایی بقاع متبرکه یزد  در سالن سیدالشهدا امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدمهدی حاتمی»، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه یزد، ارتقای سطح آگاهی‌های نظری و عملی دست‌اندرکاران بقاع و اماکن متبرکه از طریق آموزش‌های کاربردی و عمومی، همراه با تبادل تجارب مفید برای تقویت انگیزه خدمت رسانی بهتر و موثرتر و تبدیل بقاع به قطب‌های فرهنگی را از جمله اهداف برگزاری نخستین دوره آموزش تخصصی هیئت‌های امنا و کارکنان بقاع و اماکن متبرکه برشمرد.

وی آشنایی با وظایف هیئت امنا و خادمان و مدیران اجرایی بقاع متبرکه، آشنایی با ماموریت‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی معاونت بقاع و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و آشنایی با اصول حراست و حفاظت در بقاع متبرکه را از آموزش‌های تخصصی و عمومی این دوره عنوان کرد.

محمدمهدی حاتمی بر آشنایی با نیازهای بقاع متبرکه و حل مسائل و مشکلات آنها تاکید و اظهار امیدواری کرد: در این دوره آموزشی بستر لازم برای شکوفایی خلاقیت و ابتکار، توسعه و تحقیق در حوزه شغلی فراگیران ایجاد شود.

محمدمهدی حاتمی گفت: مربیان این دوره آموزشی در مباحث ویژه و تخصصی سرفصل‌های یاد شده به هیئت امنا و خادمان و مدیران اجرایی بقاع متبرکه استان آموزش‌های لازم را دادند.

لازم به ذکر است کارکنان وخدام امامزاده عبدالله (ع) بافق در این دوره آموزشی شرکت نمودند



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 90/9/26::: ساعت 9:23 عصر


گزارش تصویری آئین نخل برداری در امامزاده عبدالله (ع) بافق

http://www.yazdfarda.com/news/42507.html

 

ادامه تصاویر نخل برداری...

پایگاه خبری هیات ::: یکشنبه 90/9/20::: ساعت 8:25 صبح


آئین نخل‌برداری، 18 آذرماه، همزمان با سومین روز از شهادت حضرت امام حسین(ع) در آستان مقدس حضرت عبدالله‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق، آئین نخل‌برداری، 18 آذرماه، همزمان با سومین روز از شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش و خاکسپاری بدن مطهر آن عزیزان در صحن مطهر امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

در این آئین، عزاداران اباعبدالله الحسین(ع)، با راه‌اندازی دستجات عزاداری همنوا با اسرای بزرگوار دشت کربلا و به یاد خاکسپاری آن حضرت، در سوگ سرور و سالار شهیدان،بر سر و سینه زدند.

عزاداران پس از سینه‌زنی و زنجیر‌زنی با حرکت در آوردن نخل و دور زدن در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع)، به یاد تشیع جنازه آن حضرت و یاران با وفایش در روز 13 محرم الحرام به عزاداری پرداختند.

سوگواران سپس با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالله بن موسی الکاظم(ع)، این روز را به ساحت مقدس این امامزاده واجب التعظیم، تسلیت عرض کردند و در پایان نماز مغرب و عشا در این آستان با حضور عزاداران اقامه شد.



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 90/9/19::: ساعت 11:18 صبح


مراسم عزاداری شام شهادت حضرت امام سجاد (ع) در امامزاده عبدالله (ع) بافق

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زین العابدین امام سجاد (ع) در حرم مطهر حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق ، مراسم عزاداری شهادت حضرت امام سجاد (ع) شامگاه چهارشنبه 16 آذرماه 1390 در رواق حرم مطهر حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مردم ولائی شهرستان بافق در آن آستان برگزار شد مداح اهل البیت «محمد حسین سلطانزاده » به نوحه سرائی و مرثیه سرائی پرداخت.

تصاویر از خبرگزاری یزد فردا

http://www.yazdfarda.com/news/42450.html

  گزارش تصویری مراسم شهادت امام سجاد (ع)...

پایگاه خبری هیات ::: پنج شنبه 90/9/17::: ساعت 4:38 عصر


آیین شام غریبان شهادت امام حسین (ع) در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق

همزمان با شب عاشورا آیین شام غریبان شهادت امام حسین (ع) در حرم مطهر عبدالله بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق ، همزمان با شب عاشورا آیین شام غریبان شهادت امام حسین (ع) در حرم مطهر عبدالله بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

در این آیین عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) ، با راه اندازی دستجات عزاداری همنوا با اسرای بزرگوار دشت کربلا، در سوگ سرور و سالار شهیدان،بر سر و سینه زدند.

عزاداران باروشن نمودن شمع غم و اندوه خود را به نمایش گذاشتند.

یاد آور می شود در این مراسم که با حضور امام جمعه ، فرماندار وعزاداران حسنی و مردم ولائی شهرستان بافق و هیات عزادار برگزار گردید حجت الاسلام والمسلمین «محمود رستگاری » در رابطه با شام غریبان شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

تصویر از خبرگزاری یزد فردا--http://www.yazdfarda.com/news/42464.html



پایگاه خبری هیات ::: پنج شنبه 90/9/17::: ساعت 4:20 عصر


نماز ظهر عاشورا در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق ، نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الالسلام والمسلیمن "سید جواد سلیمانی " امام جمعه بافق در صحن بیرونی آستان امامزاده عبدالله (ع) بافق اقامه گردید.

هزاران نفر از مردم شهرستان بافق  با حضور در صحن بیرونی آستان امامزاده عبدالله (ع) بافق نماز ظهر عاشورا را به یاد نماز خونین امام حسین و یارانش در روز عاشورا اقامه کردند.

مردم عزادار در حالی که جامعه های سیاه به تن داشتند در ظهر عاشورا ندای لبیک یا حسین را ذکر بین دو نماز خود کردند.

یاد آور می شود؛ نماز ظهر عاشورا هر ساله با حضور جمع زیادی از مردم ولایت مدار بافق در محوطه بیرونی آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) برگزار می شود.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=42463_1.jpg



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/9/15::: ساعت 5:0 عصر


در تاسوعای حسینی؛

نماز ظهر تاسوعای حسینی در امامزاده عبدا.. (ع) بافق بر گزار شد

نماز ظهر تاسوعای حسینی در صحن آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق ، نماز ظهر تاسوعای حسینی با حضور پر شور عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در صحن آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) و زیر خیمه عزای حسینی برگزار شد.

این مراسم به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین "محمد صالح میرغنی زاده" امام جماعت آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

در پایان مراسم  ازنمازگزاران وعزاداران با ناهار طبخ شده جهت ظهر تاسوعای حسینی پذیرائی شدند.



پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 90/9/14::: ساعت 6:0 عصر


گزارش تصویری هیئت کفن پوشان امامزاده عبدالله (ع) بافق

صبح روز تاسوعای حسینی

یزدفردا :  عزاداران حسینی در بافق  صبح روز تاسوعا کفن پوشان از میدان شهدای بافق تا آستان امامزاده عبدالله(ع) را به عزاداری پرداختند.

http://www.yazdfarda.com/news/42415.html

گزارش تصویری :تاسوعای حسینی :عزاداران وکفن پوشان شهرستان بافق 

ادامه تصاویر هیئت کفن پوشان امامزاده عبدالله...

پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 90/9/14::: ساعت 5:0 عصر

   1   2   3      >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :255418
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
پایگاه خبری هیات
این سید جلیل زآل پیمبر است نوردو دیده موسی بن جعفر است وبلاگ خبری و فرهنگی و مذهبی هیئت عزاداران آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق امامزاده عبدالله از فرزندان بزگوار امام موسی کاظم (ع) می باشند ایشان در روز 12 ربیع الاول سال 142 ه.ق در مدینه بدنیا آمدند و در چهارم ماه رجب تنها بعد از128 روز از شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به دست عوامل عباسیان به شهادت رسیدند و مدفن ایشان در مرکز شهرستان بافق در استان یزد واقع گردیده است. و لذا به دلیل عرض ارادت به ساحت این امامزاده واجب التعظیم هیئت عزاداران آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در سال 1375 راه اندازی گردید تماس با هیئت عزاداران آستان مقدس: سامانه پیام کوتاه :30008996 آدرس:استان یزد-شهرستان بافق
 
 
>>لینک دوستان<<
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
شیعه مذهب برتر
حسام بافق
بافق فردا
شکرآباد
محسن بافق
آهن شهر بافق
مبارکه بافق
پایگاه خبری سنگ آهن
درعصرمن بافق
روستای سنجدک بافق
هیئت قاسم بن الحسن بافق
منتظر بافقی
راه امام
انجمن وبلاگ نویسان بافق
هیئت جوانان بافق
اداره تعاون بافق
دیدبان بافق
قلم توتم من است
تعمیرات لکوموتیو بافق
ولیعصر قلعه بافق
وبلاگ عباس یزدانی
معلم کلاس پنجم-الف
بافق آباد
بافقیران
حواشی دبیرستان شاهدشهید رجایی بافق
وحدت بافق
آفتاب بافق
سراج
امید بافق
مسجد ولیعصر قلعه بافق
علی بافق
فناوری ورایانه امروز
بافق به روایت تصویر
عادل در بافق
هفت امامزاده
مشق پرواز
نظری بافق
روابط عمومی دانشگاه آزاد بافق
انجمن جوانان بافق
امامزاده حیدر بهبهان
دفتر حضرت آیت الله خامنه ای
حجت السلام شهاب مرادی
یوسف گم گشته
ققنوس بافق
آزاد
یا لثارات الحسین
هیئت امامزاده عبد الله بافق
آستان امامزاده محمد عابد اراک
اخبار بافق
حسین بن موسی الکاظم طبس
نشانی دیگر وبلاگ
آهستان
آستان مقدس پیر بفروئیه میبد
اوقاف استان یزد
سایت رسمی شهرستان بافق
خبرنگار محبوب کامران نجف زاده
سازمان اوقاف و امور خیریه
پایگاه خبری داور
امامزاده آقا علی عباس
امامزاده هلال بن علی
سایت امامزاده محمود (ع )خوانسار
آستان قدس رضوی
پایگاه اطلاع رسانى حضرت معصومه
صدا و سیما
یزد فردا
ریاست جمهوری
پایگاه استاد حسین انصاریان
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
آستان صالح ابن موسی الکاظم
هیئت رزمندگان شمیرانات
سایت مذهبی صافات
دانشگاه آزاد اسلامی بافق
شرکت سنگ آهن ایران - بافق
هفته نامه افق کویر بافق
حسن ابراهیمی
شهید آوینی
فرهنگسرای مجازی بافق
بیت الرضا بافق
بسوی ظهور
معرفی امامزادگان وبقاع متبرکه
سایت امامزاده جعفر یزد
چراغ دستی
مسجد قبا بافق
استاد دانشمند
علمی - فرهنگی - آموزشی- مذهبی
هیدت دانشجوئی عشاق المهدی
ایران من
هنر بافق
هلال احمر بافق
ریگ نوردی بافق
شهرداری بافق
فرمانداری بافق
هواشناسی بافق
اوقات شرعی بافق
دیدنی های بافق
شرکت ذوب روی بافق
کلام نور
فتوبلاگ پیام های آسمانی
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<